Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Doprava a platba

Veškerý sortiment si můžete snadno objednat z našeho internetového obchodu nebo telefonicky na čísle (+420) 776 710 132

 

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY Z INTERNETOVÉHO OBCHODU

Po odeslání objednávky Vám bude zasláno na emailovou adresu automatické potvrzení objednávky, kterou jste uvedli při registraci. Pokud Vám tento email nebude doručen, zkontrolujte, zda jste nezadali při registraci špatnou emailovou adresu, popřípadě se podívejte, zda Vám potvrzení nespadlo do SPAMu.
Jestliže je emailová adresa v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, kontaktujte nás, prosím: info@sakypapky.cz , nebo na telefonu (+420) 776 710 132.

DOPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ 

Cena za dopravu je závislá na zboží a je uvedena u jednotlivých položek. Doprava je zajištěna prostřednictvím kurýrní služby dle Vašeho výběru. Zboží je zabaleno ve velké obálce.
Osobní odběr je možný na adrese Lazecká 393/70a, Olomouc. Po předchozí telefonické domluvě na čísle  (+420) 776 710 132
 

MOŽNOSTI PLATBY

  • Na dobírku
1.Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku
2.Přesný termín dodání Vám potvrdíme emailem nebo telefonicky
3.Platíte při převzetí zboží
4.Zásilka bude obsahovat daňový doklad
  • Platbou předem bankovním převodem
1.Pokud uvedete, že si přejete platit bankovním převodem, řiďte se, prosím, instrukcemi o platbě v e.mailu, který od nás obdržíte při zpracování objednávky
2.Při platbě převodem použijte číslo objednávky jako variabilní symbol
3.Po přijetí platby na náš účet, zboží odešleme na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám  potvrdíme emailem nebo telefonicky
4.Zásilka bude obsahovat daňový doklad
5.Číslo účtu pro platbu CZ: 2111656503/2700
  • Platbou kartou pře GoPay
1.Při platbě platební kartou budete přesměrováni na zabezpečenou bránu GoPay. Řiďte se, prosím, pokyny v průběhu transakce.
2.Po přijetí platby na náš účet, zboží odešleme na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám  potvrdíme emailem nebo telefonicky
3.Zásilka bude obsahovat daňový doklad
  • Hotově - osobní odběr
1.Vybrané zboží si můžete vyzvednout osobně výdejním místě uvedeném v kontaktech
2.Emailem nebo telefonicky Vám potvrdíme, že zboží je připraveno na vyzvednutí a sdělíme Vám přesnou adresu odběrného místa
3.Platíte při převzetí zboží a obdržíte daňový doklad
 

DODACÍ LHŮTA

Termín expedice zboží je zpravidla do druhého pracovního dne u zboží skladem a do 7-mi pracovních nebo 14-ti (max 4 týdnů) dnů u zboží na objednávku. Termín dodání je vždy uveden u jednotlivých produktů. V případě delšího termínu expedice Vás budeme neprodleně informovat. Česká pošta doručuje balík na Vámi udanou adresu. Pokud nebudete zastiženi doma, máte nárok na opětovné doručení zásilky po telefonické domluvě termínu předání s místní poštou. Také je možno vyzvednout zboží na pobočce České pošty. Nepřevezmete-li zásilku z důvodů ležících na Vaší straně, nesete náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.
Zboží je možno vrátit bez udání důvodů do 14ti pracovních dní, v původním obalu a nepoškozené.
 

PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY SE PROSÍM ŘIĎTE TĚMITO ZÁSADAMI

Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. Prosíme Vás o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. Děkujeme za pochopení. V případě, že je přepravní box viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).
Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení.




Navštivte partnerské obchody
z produkce Internetový-prodej.cz