Doprava a platba

Veškerý sortiment si můžete snadno objednat z našeho internetového obchodu nebo telefonicky na čísle (+420) 733 740 603

 

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY Z INTERNETOVÉHO OBCHODU

Po odeslání objednávky Vám bude zasláno na emailovou adresu automatické potvrzení objednávky, kterou jste uvedli při registraci. Pokud Vám tento email nebude doručen, zkontrolujte, zda jste nezadali při registraci špatnou emailovou adresu, popřípadě se podívejte, zda Vám potvrzení nespadlo do SPAMu.
Jestliže je emailová adresa v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, kontaktujte nás, prosím:

info@sakypaky.cz nebo na telefonu +420 733 740 603

 

DOPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ 

Cena za dopravu je závislá na zboží a je uvedena u jednotlivých položek. Doprava je zajištěna prostřednictvím kurýrní služby dle Vašeho výběru. Vybírat lze z těchto variant:

  • PPL – za 99 Kč.
  • Česká pošta / balík do ruky – doprava zdarma
  • Česká pošta / balík na poštu – doprava zdarma (ideální, pokud si chcete balík vyzvednout ve vámi zvoleném čase).
  • Osobní vyzvednutí – zdarma v Olomouci na adrese Kyselovská 118 (doporučujeme si telefonicky domluvit termín vyzvedutí na čísle 733 740 603).

Zboží je zabaleno buď ve dvojitém igelitovém balení nebo v krabici – dle typu zboží.
 

MOŽNOSTI PLATBY

  • Na dobírku

1. Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku.
2. Přesný termín dodání Vám potvrdíme emailem nebo telefonicky.
3. Platíte při převzetí zboží hotově, nebo kartou.
4. Daňový doklad odesíláme na Váš e-mail (doporučujeme případně prohledat i složku Spam)

  • Platbou předem bankovním převodem

1. Pokud uvedete, že si přejete platit bankovním převodem, řiďte se, prosím, instrukcemi o platbě v e–mailu, který od nás obdržíte při zpracování objednávky.
2. Při platbě převodem použijte číslo objednávky jako variabilní symbol.
3. Po přijetí platby na náš účet, zboží odešleme na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám  potvrdíme e–mailem nebo telefonicky.
4. Daňový doklad odesíláme na Váš e-mail (doporučujeme případně prohledat i složku Spam)
5. Číslo účtu pro platbu CZ: 2111656503/2700

  • Platbou kartou GoPay

1. Při platbě platební kartou budete přesměrováni na zabezpečenou bránu GoPay. Řiďte se, prosím, pokyny v průběhu transakce.
2. Po přijetí platby na náš účet, zboží odešleme na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám  potvrdíme emailem nebo telefonicky.
3. Daňový doklad odesíláme na Váš e-mail (doporučujeme případně prohledat i složku Spam)

  • Hotově - osobní odběr

1. Vybrané zboží si můžete vyzvednout osobně ve výdejním místě uvedeném v kontaktech.
2. Emailem nebo telefonicky Vám potvrdíme, že zboží je připraveno na vyzvednutí a sdělíme Vám přesnou adresu odběrného místa.
3. Platíte při převzetí zboží a obdržíte daňový doklad. Lze platit hotově nebo kartou.

 

DODACÍ LHŮTA

Termín expedice zboží je zpravidlado druhého pracovního dne u zboží skladem a do 7-mi pracovních nebo 14-ti (max 4 týdnů) dnů u zboží na objednávku. Termín dodání je vždy uveden u jednotlivých produktů. V případě delšího termínu expedice Vás budeme neprodleně informovat. 

Zboží je možno vrátit bez udání důvodů do 14ti pracovních dní, v původním obalu a nepoškozené.

 

PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY SE PROSÍM ŘIĎTE TĚMITO ZÁSADAMI

Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. Prosíme Vás o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. Děkujeme za pochopení. V případě, že je přepravní box viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).

Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení.